Serowa zupa brokułowa

dnia

Brokuł to pierwsze warzywo które zaserwowałam Julci. Kiedyś bardzo chętnie go jadła. Teraz nie chce nawet go dotknąć. Kręcenie noskiem przez Julkę zainspirowało mnie do zrobienia tej zupy. Brokuł jest zmiksowany z rosołem. W kawałkach zostawiłam zielony groszek, który jest jednym z ulubionych (na ten moment 😉 ) warzyw córki. W zupie rozpuściłam domowy serek topiony . Jula bardzo chętnie zjadła cała miskę zupki.


SKŁADNIKI:

  • 1,5 l. bulionu;
  • 1/2 brokuła (250g);
  • 250 g serka topionego;
  • 1/2 szk. mrożonego zielonego groszku;
  • 1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej;
  • pieprz do smaku.

PRZYGOTOWANIE:

  1. Brokuła podziel na różyczki i ugotuj w bulionie.
  2. Zupę zblenduj. Dodaj ser topiony i groszek.
  3. Gotuj do momentu, aż groszek stanie się miękki.
  4. Dopraw do smaku pieprzem i gałką muszkatołową.
  5. Podawaj z kluskami lanymi.

SMACZNEGO 🙂

2 komentarze Dodaj własny

  1. koniecznie spróbuję:)

    Polubienie

    1. Aneta pisze:

      Polecam, jest pyszna 🙂 U nas musi być co najmniej raz w tygodniu 😉

      Polubienie

Dodaj komentarz